fredag 10 september 2010

Några nya figurer / A couple of new creatures

Bloggen har än en gång blivit övergiven. Jag har inte haft någon inspiration att skriva här på en tid. Virkat har jag nog gjort, inspirationen för virkandet tar aldrig slut :). Jag tänkte iallafall visa er lite vad jag virkat den senaste tiden. Varning för bildbomb! ;)

I have abandoned my blog, once again. I really haven't had any inspiration to blog but I'm trying to change that. I have been crocheting though. Here is a few new creatures that I have made lately. Watch out, there will be many pictures! ;)

Pumpor
Pumpkins




Pingvin
Penguin


Drakar
Dragons



Katt
Cat

Kaniner
Bunnies



Alla finns eller har funnits i min shop.
Everyone is or has been available in my shop.



5 kommentarer:

  1. Vad mycket fint du skapat! =) Ja,det där med bloggandet går lite upp och ner för mig med ;)
    men det är alltid lika roligt när du uppdaterar, du är så duktig =)

    SvaraRadera
  2. I love the pumpkins the most !!

    SvaraRadera
  3. Åhh vad jag älskar dina drakar! Har ju köpt mönstret men har inte hunnit virka någon än men det kommer :)
    Jag måste fråga, vart fotar du amisar? Alltså vad använder du för bakgrund?
    Dina bilder blir så fina :)
    /ida

    SvaraRadera
  4. Gud så fina ting du skapar, helt bedårande!

    SvaraRadera
  5. Acabo de comprar el dragón en etsy. Estoy desando tejerlo, queda precioso.

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails