måndag 20 december 2010

Färgglad mormorsruta / Colorful granny square

Ännu ett projekt som jag har virkat på de senaste dagarna. Det är första gången jag virkar en stor mormorsruta. Av någon anledning känns det som om det skulle ta mycket längre än att virka många små, kanske för att det blir rätt så enformigt. Men alla glada granna färger gör mig så glad. Vad det skall bli av detta håller jag ännu inne med en tid. Det är nya produkter till Varm, så mycket kan jag säga.

Another project that I have been working on for a few days. It is the first time I crochet a big granny square. It was not as fun as crocheting many small ones. But I love all the happy colors together! It will still be my little secret what I will be using this one for. It is new products for Varm, that is all I can say :).

6 kommentarer:

  1. Vilka härliga knalliga färger! Kul att se vad slutresultatet blir!

    SvaraRadera
  2. Underbara färger! Ljuvligt! :)

    SvaraRadera
  3. Verkligen härliga färger! Du gav mig en idé nu - tack för det. Jag behöver dynor till stolarna, och då hade jag ju kunnat virka dem som mormorsrutor kanske!

    SvaraRadera
  4. hejsan!

    fin blogg :) och fin mormorsruta. la till dig på bloglovin :)

    mvh Anna

    SvaraRadera
  5. Verkligen helt underbara färger! Ska bli kul att se vad det blir av den :-)

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails