tisdag 12 april 2011

Inspiration: Påskpyssel / Easter tutorials

Ack denna brist på tid för pyssel. Jag gottar mig i alla möjliga fina pyssel som man kan göra inför påsk. Påsken kommer och går alltid lika fort varje år. De få gånger jag kommer ihåg att så påskgräs så hinner det aldrig gro innan påsk. Nåja, ifall någon har tid för påskpyssel hittade jag dessa fina som jag skälv är väldigt sugen på att pröva. Klicka på bilderna för att komma till källan och tutorialen (alla beskrivningar är på engelska).

I don't have time to do any crafts for easter this year. Easter usually arrives so fast and is over even faster. Well my fingers have been itching to try these tutorials out. So here is some inspiration if you have the time. Click on the pics to check out the tutorials.

1 kommentar:

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails