fredag 6 mars 2009

Lyx virknål

Jag har köpt mej en dyr fin virknål. Jag klarade en tenta och ville belöna mig själv med något och jag har länge tänkt köpa en bekväm virknål men ändå tyckt det är lite onödigt. Men nu är det ju så att jag håller i virknålen fel, istället för att hålla i den underifrån som man ska så håller jag i den uppifrån... Dum jag var som inte tänkte på det innan jag köpte den! nåja jag har inte haft tid att virka så mycket de senaste dagarna så jag vet inte om den är obekväm ännu.

Idag ska jag läsa beteende och evolutions ekologi. Här är den fina boken jag läser, den är i delar och hålls ihop av ett gummiband :D... Och lite ska jag nog hinna virka idag också så min nya fina lyxvirknål fick komma med på dagens bild.

1 kommentar:

  1. Den kommer nog att bli bra ändå. Men det tar ett litet tag innan man vänjer sig så ge inte upp. Nu kan jag knappt tänka mig att virka med någon annan.

    Hoppas du får en härlig dag
    Kram/veronica

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails