torsdag 3 september 2009

Fjärde katten klar!


Nu har jag än en gång prövat mitt kattmönster och nu börjar jag väl äntligen vara ganska nöjd. så förhoppningsvis ska jag småningom visa något annat än katter här på bloggen :). I tisdags var jag och inhandlade massor billigt garn nu är det bara tiden att göra något av det som fattas.


Den här kissen finns också den i min shop. Ifall du är intresserad av att erbjuda den här katten ett hem hittar du mera info om det här.

Nu ska jag mumsa i mig lite kokos ugnspannkaka som jag svängt ihop:). Ha en trevlig kväll!

4 kommentarer:

  1. De är ju för söta! Ser att du använt ett lite tjockare garn. Är det ullgarn?

    Hoppas du får en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Åh! ÄLskar både kokos och pannkaka, är det ett eget recept, det låter supersmarrigt!

    Katterna är underbara. :) Mer tid till virkning önskar jag mig också, hoppas att du får det!

    kram, A

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar katt!

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails