tisdag 15 december 2009

Ännu en julmarknad avklarad

Tidigt på lördag morgon packade jag väskan och Imma och åkte iväg på julmarknad. Det gick lite sämre för mig denna gång men trevligt var det i alla fall. Lite onödigt var det dock att stressa och vara vaken långt in på nätterna dagarna innan...

Bland annat sydde jag två väskor med veck. Lägger upp bilderna även i tutorial inlägget. Dessa har legat halvfärdiga en tid och ännu har jag några som jag inte hunnit sy klart.
I morgon ska jag fylla min shop med det som blivit osålt och så ska jag dra igång min utlottning i dagarna. :). Lite annat obloggat har jag också att visa men det får också vänta till en annan dag.

1 kommentar:

  1. Du har slitit alldeles för mycket! Hoppas att du får vila dig nu!

    Jag hade tänkt att Imma skulle locka mer folk mot dina produkter på julmarkanden :D. Hur gick det med henne? Tyckte hon om att vara med på marknaden?

    Johanna

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails