torsdag 29 april 2010

Havs-inspirerat halsband / A necklace inspired by the ocean

Jag har befunnit mig ute i skogen nästan hela denna vecka. Det var mycket kallt och ännu delvis snöigt! Man kan ju undra vad jag gjorde där, det var en fältkurs i naturgeografi. Nu är jag iallafall hemma igen i mitt varma sköna hem :).

Ett halsband har jag virkat och inte hunnit visa på bloggen förrän nu. Det är mycket mångsidigt och man kan som ses använda det på många olika sätt! Jag rekommenderar ändå inte att man dricker det ;)


I have been out in the woods almost this whole week. It was cold and at some places snowy. If you wonder why on earth I were out in the woods it was a field trip in geography. But now I'm finally back home in my warm and cosy apartment :).

Last week I made this necklace. As you can see it is really versatile, however I would not recommend that you drink it ;).



Du glömmer väl inte att delta i min utlottning!

Don't forget to participate in my giveaway!

1 kommentar:

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails