tisdag 22 juni 2010

Svart kanin / Black bunny

Okej antingen är det min dåliga fantasi eller så gillar jag väl bara kaniner eftersom jag virkar dem jämt nuförtiden :D. Den här är i alla fall svart så hon är aningen annorlunda ändå.

Maybe my imagination is bad or maybe I just like bunnies since I only crochet bunnies nowadays :D. Well this one is black so she is a bit different.
Jag lovar att nästa amigurumi jag visar på bloggen inte kommer att vara en kanin ;)

I promise that my next creature I show on the blog won't be a bunny ;)

5 kommentarer:

  1. Din svarta kanin é så fin, kaniner ser lite busiga ut med sina långa öron....

    SvaraRadera
  2. Hej vilken härlig blogg du har, kika gärna in på min blogg.
    JAg älskar att :)

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails