söndag 24 oktober 2010

Armvärmare / Arm warmers

Jag har öppnat en ny Etsy shop tillsammans med min mamma. Eller ny och ny den har nog varit öppen sedan mitten av juli, jag har bara inte hunnit blogga om den ännu. Där säljer vi virkade och stickade accessoarer. Jag kan ju inte sticka utan allting stickat är min mammas arbete :). Jag tänkte visa lite grejer som jag virkat dit och börjar med en mängd armvärmare.

Shoppen hittar ni här.

I have opened a new Etsy shop with my mum. Oh well it isn't that new any more it has been open since July but I haven't had time to blog about it. We sell knitted and crocheted accessories there. I can't knit so everything knitted is made by my mum :). I´ll show you some arm warmers I've made for our shop.

You'll find our shop here.










5 kommentarer:

  1. Love your new arm warmers, Sofia! And love your shop! Just noticed that I haven't hearted it yet, but I already fixed that! ;)

    SvaraRadera
  2. Fina! Och kul att kunna göra en sådan grej tillsammans med sin mamma :)

    SvaraRadera
  3. Hej! Hittade dig via bloglista.fi, eller något liknande.. Kul att se att även andra finländare har fått upp ögonen för Amigurumi och virkning. :)

    Har nyss startat min egen virkblogg på nystanet.ratata.fi

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails