torsdag 16 april 2009

Mössor i massor


Nja kanske inte massor men 5 stycken iallafall :). Dessa mössor har jag virkat ihop under diverse buss, bil och tågresor. Dom är väldigt enkla att virka och man behöver inte alls räkna eller tänka speciellt mycket, därför är de perfekta projekt då man är på resande fot. Den gula är inte riktigt klar än, garnet tog slut så jag måste hitta något passande garn att virka några varv till med.

Just nu håller jag på att virka några grejer till en swap. Min första swap faktiskt. Men det får jag lägga in bilder på senare så att min swapkompis inte får se dem innan hon får dem.

Nu ska jag ta itu med lite labbrapporter som ligger och väntar på mig... Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Hej, hopp
    Vilka jättefina saker du gör.
    Jag är ju speciellt förtjust i amigurumi-djuren.
    Har testat ett par "små" saker, men blev liksom störd när jag försökte hålla reda på vilket varv jag var. Har du något bra tips på hur man kan se var man är liksom... Det är ju ingen riktig början och slut...

    Ja, ja. Tummen upp för dina saker i alla fall

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails