tisdag 14 juli 2009

Jag lever ännu

Ja nu har jag stått på marknad i dagarna tre. Vädret var inte det bästa och på fredag var det blåsigt och riktigt kallt men på lördag blev vädret fint. Vi hade också bokat bord till söndagen men vi orkade helt enkelt inte sälja en dag till det var så påfrestande att stå ute så många timmar. Det var lite spännande att se om nån ville köpa mina saker och mycket skrämmande att höra vad folk sade och tyckte. Men det var mest positiva kommentarer jag fick så det var trevligt. Och nog ville folk köpa mina amigurumin och smycken också. Jag hade inte förväntat mig att sälja så mycket som jag gjorde så det var en positiv överraskning. Så nu är det julmarknader som är nästa...
Har ännu heller inte möjlighet att ladda upp bilder men i slutet av nästa vecka kommer det!
Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails