torsdag 4 juni 2009

Pay it forward- PIF

Jag har anmält mig till en PIF hos Stjernfall.

En PIF-Pay it forward går ut på att de tre första som kommenterar detta inlägg får en hangjord gåva av mig. Det får vara vilken gåva som helst så länge den är handgjord. Man har 365 dagar på sig att skicka gåvan från att blogginlägget skapades. För att kunna delta i en PIF bör du själv ha en blogg. Så om du vill delta bör du alltså kommentera detta inlägg och göra en PIF på din blogg och sedan skicka en hangjord gåva till de tre första som kommenterar din PIF.

Någon som vill vara med?

3 kommentarer:

  1. Hej jag testar igen då? Den kom nog inte med igår. Jag vill gärna vara med i din pif.

    SvaraRadera
  2. hejsan
    jag är gärna med i din PIF gillar dessa roligheter....
    fina saker du gör
    kram lolla

    SvaraRadera
  3. hej, vad kul, jag vill så hemsk så garna vara med, få paket i lådan så kul det är.

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails