måndag 3 augusti 2009

Hej från Åland

Nu har jag hitta fram till Åland, eller jag hittade hit redan igår eftermiddag. Till min stora besvikelse hittade min dator inget internet igår kväll. Jag blev alldeles ifrån mig för hur skulle jag kunna blogga och följa mina favoritbloggar utan internet :O i hela 3,5 veckor. Men idag var datorn snäll och hittade det trådlösa nätet.

På min första praktikdag har jag fått ta vattenprover och analysera dem. Ja och så har jag fått köra båt första gången i mitt liv. Det var som att köra bil första gången det gick sakta men säkert :)

Men som jag skrivit tidigare så ska jag visa lite bilder på sådant som jag virkat under sommaren. Jag börjar med en hund som jag virkade till marknaden.


Oftast virkar jag kroppen och benen skilt men den här hunden är virkad från benen uppåt (ben och kropp i en del).

Hej så länge!

3 kommentarer:

  1. Mycket söt hund och härligt att du får vara ute på praktiken =)

    Ja, visst är det extremt konstigt.. Jag menar det är ju inte så att jag säljer mönstret något som någon annan gjort, egentligen, utan mitt egna arbetete och tid! En sak är väl att sälja piratkopior på filmer, det är ju inte alls mycket jobb man själv lägger ner då..

    Lycka till med virkning, praktik och annat skoj =)

    SvaraRadera
  2. Aow, så söt! Jag vill försöka mig på det där med att virka benen och kroppen i en del någon gång, måste bara hitta något mönster först, för jag har inte en aning om hur man gör.

    Hoppas du har det bra på Åland.

    SvaraRadera
  3. Dina hundar är så otroligt söta!! Ha det bra!
    Juliane

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails