tisdag 13 oktober 2009

Kärlek vid första ögonkastet...

Ja det var det då dessa två hittade varandra.

Mys på mormorsrutor


Killen är den samma som i tidigare inlägg. Tjejen är virkad enligt samma mönster men hon fick ögonfransar istället för ögonlock. Mönstret är mitt eget.


Jag har varit försvunnen en tid. Det beror på att jag läst till tentor men nu är de över så jag kan andas ut och virka lite igen. I helgen var vi dessutom och kollade på Melodi Grand Prix (de finska uttagningarna till lilla melodifestivalen) eftersom min systers son var med där. Dom var super duktiga, så duktiga att dom kom vidare till finalen i Stockholm!! Om ni vill höra låten så hittar ni den här .

7 kommentarer:

  1. ...och kärlek vid första ögonkastet för oss bloggare är det också när vi ser dina drakar. ♥

    Skönt att ha skakat av sig tentorna!

    Kram, A

    SvaraRadera
  2. Åhhh vet inte vad jag ska säga, så ljuvliga, kan du inte sälja mönstret i alla fall. de är ju helt bedårande

    SvaraRadera
  3. Jag älskar drakar i alla former och särskilt dina virkade! De är supergulliga! Lyssnade på grand prix-bidraget också! Vilka duktiga killar! Hoppas det går riktigt bra för dem.

    SvaraRadera
  4. Oj så söta! Må dom leva lyckliga tillsammans i alla sina dar :D

    SvaraRadera
  5. Åååå! Dom är jättegulliga! Håller med Sunna, det mönstret kan du nog sälja.

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails