fredag 2 oktober 2009

Restgarn och knappar

Jag är hemma hos mina föräldrar en sväng. Jag brukar alltid rota runt bland mammas restgarn och plocka med mig en plastkasse full varje gång. Det jobbiga är att jag aldrig hinner virka upp en hel påse innan jag hämtar hem mer...Knappar brukar jag också köpa då jag kommer hem till föräldrarna. Det finns en affär här som säljer små påsar med knappar billigt. Jag skulle egentligen vilja ha en samling med en massa knappar som jag kunde botanisera i varje gång då jag behöver knappar. Jag har budat på några små knappsamlingar på en auktions-sida så kanske jag snart har en egen liten samling. Kanske lite konstiga vill-ha begär jag har som vill ha en knappsamling! :)

3 kommentarer:

  1. Vilken kanonbeskrivning du har gjort, tusen tack, tom jag fattade och tänkte tanken att jag kanske skulle testa. Jättefina var de också det glömde jag skriva

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt! Mamma har en burk med samlade knappar som jag brukar spana i när jag är på besök, så jag förstår din känsla. :)

    SvaraRadera
  3. NEEEJ =) Du är inte ett endaste dugg konstig!! *visslar lite och låter bli att undra om det i så fall innebär att jag också är konstig.../skratt*

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails