fredag 19 mars 2010

Blommor / Flowers

Jag har haft en stressig vecka med mycket skrivande och studier. Ett par nya örhängen har jag gjort för en tid sedan. Pärlorna fick jag på köpet sist då jag köpte nya pärlor. Har inte hunnit virka så mycket som jag skulle vilja. Dessutom är vår teve sönder och jag virkar ju alltid framför teven. Ett litet hjärta har jag virkat ändå. Skickade med det som tack i en beställning. Ha en trevlig helg!

I have been really busy with writing and studies this week. A while ago i made these earrings. I got the beads for free last time I bought beads. I have not had that much time to crochet either. Our TV is broken and I usually crochet in front of the TV... I made a little heart as a gift for one of my customers. Have a great week end!

1 kommentar:

  1. Söta, fina, underbara örhängen!!
    Kram och fortsatt trevlig helg!
    //BiZen

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails