tisdag 9 mars 2010

Awards och utmaning / Awards and a challange


Jag har fått denna award av Kafe, Virkhörnan och Elsas kretiva hörna. Tackar så mycket! Den skall egentligen skickas vidare till 12 andra bloggare. Alla bloggar jag läser tycks ha fått den redan så jag väljer att inte skicka den vidare. Och så har jag blivit utmanad av Anna . Utmaningen går ut på att jag skall berätta 6 egendomliga saker om mig själv. Jag är lite tråkig och länkar till en tidgare award där jag också skulle berätta hemligheter om mig själv. Jag tror inte jag har mer att berätta än det ;). Jag är också tråkig där och skickar den inte vidare.



I got an award from Kafe, Virkhörnan and Elsas kreativa hörna. Thank you very much! I am supposed to send it forward to 12 other blogs. Since all the blogs that I read already got the same award I don't send it forward.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails