onsdag 22 december 2010

Secret winter swap

Jag deltog i European Street Teams secret winter swap för en tid sedan. Jag fick ett otroligt fint paket utav Line som har shopen Linsepatron. Så underbart vackra handtryckta och handbundna anteckningsböcker. Figurerna är olika frön och pollenkorn från växter. Anteckningsböckerna är dock så fina så jag vet inte om jag vågar använda dem och vad jag skall anteckna i dem.

I participated in European Street Team's secret winter swap a while ago. I received a wonderful package with absolutely stunning notebooks from Line who has the shop Linsepatron. The notebooks are bookbind and hand printed by Line. The prints are pollen grains of different kind. I really like these books so much that I don't know if I dare to write anything in them! It would have to be something special that i write or paint in them:)

2 kommentarer:

  1. du ska ju skriva dina bästa mönster och spara dem till barnen

    SvaraRadera
  2. Verkligen finfina saker du fick i din swap! Massor med julhälsningar från mig!

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails