torsdag 12 februari 2009

Nu har symaskinen åkt fram

Ända sen vi flyttade in har en hög med kuddar och tyg legat i ett hörn. Om en vecka ska vi ha inflyttningsfest så kuddarna behövs ju så folk har mjukt att sitta på på golvet. Ett dynvar är nu sytt och jag är riktigt nöjd. Det blev lite annorlunda än tänkt och knapphål är inget som jag är proffs på. Syivern blev väckt så idag gick jag till stan och köpte hem lite tyg. Har haft ettpar mönster till väskor som jag tänkt sy. Köpte ett röd-orange blommigt tyg som jag tänkte ha inuti och så ett svart tjockt tyg som blir själva väskan. Det var ganska stora bitar som såldes per kg så det blev billigt ändå. Bilder kommer senare. Men nu lär jag väl ha fullt upp med kuddarna så de hinner bli färdiga till nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails