söndag 15 februari 2009

Utlottningar

Dessa söta små hjärtan kan man vinna hos Ulliga Gulliga Saker.

En annan tävling finns hos Prinsessan och jag där kan man vinna två söta kuddöverdrag + annat prinsessigt :).

Jag har haft fullt upp med annat under veckoslutet och har inte hunnit virka så mycket. Fast jag tog faktiskt virkningen med till jobbet så jag fick ganska mycket gjort ändå. Jag gör en topp som jag har tänkt ha på på inflyttningsfesten som vi har nästa vecka. Hoppeligen hinner jag bli klar med den :).

Nu har jag också lyckats få in en besöksräknare på bloggen! Den finns längst ner på sidan.

1 kommentar:

  1. Vad kul att du vill vara med och tävla. Kul att hitta hit också. Din baby-mobil är så fin... Jag har länge varit sugen på att göra en mobil men jag har aldrig kommit på vad man ska ha som stomme, att virka en är ju genialiskt.

    Hoppas du får en fin dag /Veronica

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails