måndag 30 mars 2009

Nu blommar det

Nu har min passionsblomma börjat blomma!

Visst är den fin?

Mitt veckoslut har mest gått till jobb och fest på jobbet. Några nya smycken har jag också gjort. Fick ett paket med pärlor på fredagen så jag har en massa fina pärlor som jag var så ivrig att göra något av.

En annan nyhet är att jag håller på att göra en liten shop där jag kan sälja mina smycken och djur. Med min fina fantasi så har jag hittat på namnet "Sofias shop". Jag ville göra en skild blogg för att sälja saker för ja det ser trevligare ut så tycker jag. Kika gärna in dit. Där kommer inom några dagar att finnas en hel del smycken som jag inte har bloggat om här. Bloggen finns HÄR. Planen är att min pojkvän ska hjälpa att översätta den till finska också.

1 kommentar:

  1. Åh, underbara! Jag försökte mig på att så egna såna förra året, men så kom min son och grävde runt i jorden och det blev ingenting av det.

    Kram

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails