onsdag 25 november 2009

2,5 dagar kvar...

till julmarknad... Och jag har inte hunnit göra allt jag tänkt. Garn har tagit slut, mitt pärl-lager sinar, halvfärdiga projekt är spårlöst försvunna och jag borde läsa på tent. Så egentligen får jag inget gjort för då jag läser på tent stressar jag för att jag inte får något gjort till marknaden och då jag virkar/syr/gör smycken stressar jag för att jag borde läsa på tent... Tentan är först om en vecka så den hinner jag ju läsa på senare.


En blå liten kanin har i alla fall blivit färdig. Han ser ut att sakna något så om jag hinner ska han nog få ett litet plagg eller någon annan detalj.
Jag kommer att ha ännu mer stress de första två veckorna i december så vi får se hur mycket jag hinner blogga. Men jag lovar fotografera det jag gör så får jag blogga om det efteråt sedan. Min shop kommer jag att fylla på efter marknaderna ifall jag har nåt kvar :). Den observante har kanske märkt att besöksräknaren börjar närma sig 10 000 och jag har ju utlovat en utlottning. Den kommer tyvärr också få vänta till efter julmarknaderna för jag hade tänkt lotta ut något som blir osålt. Så det är det som avgör vad vinsten kommer att bli.

Ha det så bra i höstmörkret!

4 kommentarer:

  1. Lycka till med allt och låt inte stressen ta över adventsnjutningen!

    Kram, A

    SvaraRadera
  2. Önskar dig stort lycka till och stressa inte ihjäl med allt du har för dig!

    SvaraRadera
  3. Stressa inte, du måste njuta också det kanske var meningen att det du redan har räcker

    SvaraRadera
  4. Jättesöt kanin, jag tycker den ser fin ut som den är. :)

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails