måndag 23 november 2009

Smycken

Jag har gjort lite smycken som jag tänkt blogga om i flera dagar. Men det har alltid hunnit bli mörkt ute innan jag kommit mig för att fotografera dem... Smycken har varit det som jag sålt bäst av på marknaderna tidigare så denna gång hade jag tänkt att jag skulle förbereda mig väl och ha mycket smycken med.
Smyckena högst upp till vänster är ett halsband och armband i memory wire. Jag har aldrig använt mig av det tidigare och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Det är jätte enkelt att göra smycken med det och mesta delen av arbetet går till att trä pärlor. Jag gillar mer att göra smycken där man får vända och vrida på silvertråd och använda sig av kedjor. Men det positiva med memory wire är att smyckena passar alla eftersom de inte har något lås. Klicka på bilden så blir den större.


4 kommentarer:

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails