onsdag 10 februari 2010

Jag vann! / I won!

Jag vann en utlottning hos Green pixey! Det är nog en tid sedan men jag har inte hunnit blogga om det. Jag har inte så tunt garn från tidigare så det ska bli kul att göra något av det. Får se vad det blir...

I won a Green Pixey's giveaway a while ago! I don't have much thin yarn so it is going to be fun to come up with something to do with it, don't know what it is going to be yet...


Och så har jag fått två awards som jag vill passa på att tacka för. Jag har fått dem av Solfjäder och Josie. Jag är tråkig och kommer inte att skicka den vidare igen eftersom den nu redan gått runt hos alla de bloggar jag brukar läsa.

I was given two more awards. One is from Solfjäder and the other one from Josie, thank you both! I won't send it forward since most of the blogs that I read already got the same award.

2 kommentarer:

  1. Stort grattis, vad ska det bli?

    SvaraRadera
  2. Gratulerar! Ska bli spännande att se vad du gör av det! Pyttesmå amigurumis??

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails