onsdag 28 december 2011

Testvirkare sökes!

EDIT: Jag har redan fått många många hugade testvirkare så för tillfället söker jag inte fler!

Jag söker duktiga virkare som är villiga att testvirka några mönster! Eller extra duktiga behöver ni inte vara utan helt vanliga virkare men ändå inte helt nybörjare. Eftersom mönstren är på engelska bör man dock klara av att läsa och virka efter engelska mönster. Mönstren är för tillfället för accessoarer men även amigurumi kan komma på fråga senare. Du bör ha tid så att testningen går relativt snabbt plus att du bör kunna ge feedback på mönstren (negativ och positiv). Just nu finns det inte mängder av mönster som behöver testas men det kommer säkerligen att komma fler framöver

Intresserad? Maila mig på sofiasobeide (snabela) gmail punkt com
Byt (snabela) till @ och punkt till .
Berätta vad du helst vill virka (amigurumi eller accessoarer) och länk till din blogg ifall du har en.

1 kommentar:

  1. Låter kul om jag bara inte haft så mkt annat att pyssla med just nu!

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails