fredag 2 december 2011

Välgörenhets filt

Handmade Europe (Teamet för Europeiska försäljare på Etsy) har en auktion av en virkad filt. Man har fått skicka mormorsrutor till Baa och hon har sedan virkat ihop dem till en filt. Detta projekt har tyvärr gått mig helt förbi, jag hade så gärna deltagit med några rutor jag med. Nu utauktioneras dnna filt på Handmade Europes blogg och pengarna kommer att gå till välgörenhet.

Buden är uppe i 70$ just nu. Fram till fredag 9.12 får man ge bud. Iväg och ge ett bud du med så kan denna fin-fina filt bli din! Här hittar du auktionen.


2 kommentarer:

  1. Snygg, vilken bra idé :)

    SvaraRadera
  2. det hade jag också missat, synd för jag hade kunnat bidragit också, fin blev den i alla fall och det är ju ett bra pris hitills, mvh sunnasblogg

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails