torsdag 31 december 2009

Etsy-köp

Jag har gjort mitt första köp på Etsy. Har länge kollat och dreglat över saker där men inte vågat köpa men då jag såg detta fina tyg kunde jag inte låta bli. Jag fick också med bomullsband med fina hus på eftersom hon levererade tyget senare än hon lovat. Tyget kommer ända från Kina men det tog ändå inte så värst länge innan paketet hittade upp hit. Tyget är köpt av Apples and Eggs, hon har en massa fina tyg i sin shop! Ikväll kommer jag att jobba och sedan ska jag bara vara hemma och fira nyår. Imma har ju inte varit med om nyår tidigare så vi tänkte att det är bäst att hon får vara hemma i trygg miljö så är raketerna säkert inte så farliga. Det är första nyåret på länge som jag bara är hemma, men det ska bli riktigt skönt ändå:). Några nyårslöften har jag inte (utöver det där gamla vanliga att träna mer och äta hälsosammare), jag ska ändå försöka att låta bli att köpa garn och annat pysselmaterial under januari månad... Får se hur det går :)...

Jag önskar alla läsare ett Gott Nytt År!

8 kommentarer:

  1. Gott Nytt År till dig också!
    Jag är också hemma och har det mysigt.
    Ha en fin nyårskväll! //BiZen

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år! Och verkligen fint tyg. Jag snabbkikade i shopen också och det var det sista jag behövde - tyg som jag inte kommer att kunna motstå efter nyår och roliga knappar!!! Tänkte att nyårslöftet skulle bli att inte köpa nytt material, men nu kan jag glömma det!

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt tyg, förstår att du inte kunde motstå det.

    Vi ska till Thailand och Malaysia vad vi vet, kanske även Vietnam. Beror lite på vad vi har råd med...

    Vi är helt tvärtom, lever och bor så billigt som möjligt för att kunna uppleva mer och vara längre borta. :)

    Gott nytt år!

    SvaraRadera
  4. Vilket coolt tyg, ser fram emot att se vad du tänkt göra med det :)

    Hoppas lilla hunden klarar sig fint ikväll och inte tycker alla raketer är superläskiga!

    Gott Nytt År! Kram Viktoria

    SvaraRadera
  5. Ville önska dig ett riktigt gott nytt år och tacka för en inspirerande blogg! :)

    Kramar/Ida

    SvaraRadera
  6. Vilka fina saker, jag hittar också ofta sånt jag vill köpa, men har varit lite osäker på hur det fungerar med tull och frakt. :)

    Hoppas Imma klarade nyår bra.

    Gott Nytt åR!

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails