tisdag 1 december 2009

Lejon nummer två

Idag har jag fotat lejonet på nytt och tänkte visa lite bättre bilder på honom. Men alltså det är ju mörkt nästan dygnet runt så det hann börja skymma innan jag fotade honom så bilderna blev ändå lite mörka... Jag längtar åtminstone till ljusare tider eller snö kunde ju pigga upp lite det med.Det var lite problem med att virka honom eftersom garnet (som jag hittat hemma hos min kära mor) tog slut då jag hade virkat allt utom en arm och öronen. Nåja hon skickade lite mer av garnet per post åt mig. Sedan då jag skulle virka manen så tog också det garnet slut men det hade jag inte mer av så jag fick helt enkelt virka en ny man i ett annat garn... Men till skillnad från mina andra amigurumin så är han åtminstone glad och nöjd :).


5 kommentarer:

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails