lördag 25 april 2009

Datorproblem och prissättning

Nu vägrar min dator ansluta sig till internet, och jag som hade tänkt lägga upp bilder. Nå jag får visa bilderna sen då min dator vill samarbeta igen. Idag har jag prissatt allt som jag har virkat under vinter och nu har jag börjat ordna upp och prissätta smyckena också, det är faktiskt en hel del som jag har hunnit göra! I morgon ska jag nämligen föra iväg allt som skall säljas i handarbets boden. Jag hade en söt bild på alla mina amigurumin bland annat virkat, men jag får lägga upp den senare som sagt. Vi får hoppas att det säljs nåt där så småningom så jag kan beställa hem lite nya pärlor :) jag har ju lovat att inte köpa mer innan det säljs av de smycken jag redan gjort...

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails