söndag 19 april 2009

Min dag: UFO virkning

Jag har en massa UFO:n (Unfinished objects) på hög. Det är ju så mycket roligare att börja med nytt än att gräva fram de gamla halvfärdiga virkningarna. Idag har jag försökt göra klart en stackars ängel som har legat utan armar, ben och vingar i flera veckor nu. Nu är det bara benen kvar så i morgon blir hon nog äntligen klar. Mycket av min virktid senaste veckan har gått till att virka för en swap som jag varit med i. Det kommer bild på det sen då jag vet att min swapkompis fått dem, annars förstör jag ju överraskningen för henne ifall hon kikar in här hos mig.

Sen måste jag ännu tipsa om en utlottning som pågår hos En kreativ liten blogg . Där kan man vinna en liten nåldyna i form av en prinsesstårta. Jag är i desperat behov av en nåldyna men har inte ändå kommit mig för att göra en själv, så jag hoppas på att vinna :) .

Så smånignom kommer det också att bli en utlottning här på min blogg, för det börjar närma sig 1000 besökare. Väldigt kul att så många har hittat hit! Vad jag kommer att lotta ut måste jag ännu fundera på lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails