tisdag 14 april 2009

Uppdateringar i min shop

Idag har jag lagt in en hel del nya smycken i min shop! T.ex. armbandet här till höger finns nu i shopen. Om jag får skryta lite så tycker jag att det blev otroligt fint, jag skulle nästan vilja behålla det själv... :O) Det finns ännu inte så mycket virkat i shopen för det har jag inte hunnit med än, men min hund och min kanin finns där också.

Första maj öppnar den "fysiska" shopen där jag ska försöka sälja mina saker. Det är inte min egen shop utan en stuga där olika hantverk säljs. Ska bli spännande att se hur det går med det.

Men i väntan på det får ni gärna kika in i min nät shop:

Sofias Shop

2 kommentarer:

  1. Jag tycker också att det blev ett jättesnyggt armband!!!!

    SvaraRadera
  2. Vad spännande att öppna en riktig shop. Armbandet var ju hur fint som helst. Jag gillar särkilt lövet. Hoppas du har en skön kväll kram/veronica

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails