tisdag 19 maj 2009

Jag vann!

Jag deltog i en utlottning hos E-Zignz och vann ett överraskningspris. Priset var denna söta nåldyna. Vilket sammanträffande att jag virkade samma modell i förra veckan :)

Denna vecka blir det knappast så mycket virkat eftersom jag läser till en tent. Jag läser artkännedom så det innebär att jag kommer att sitta med näsan i den nordiska floran hela veckan. Men lite ska jag väl hinna virka också, det är ju väldigt viktigt med pauser då man läser (intalar jag mig själv åtminstone...).

Detta är mitt pågående projekt, vet inte riktigt ännu vad det ska bli. Jag har inspirerats av Elisabeth Dohertys rävar, men jag tror att min kommer att bli en hund.




2 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten! :)

    Och angående din kommentar i min blogg, det är rätt svårt att brodera fint på virkade saker. Att virka på tyg känns som rena himmelriket och man blir glad när man ser resultatet, hihi ;)

    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  2. Så fina saker så det är inte klokt!

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails