torsdag 1 december 2011

Julkalender

Första december redan! det betyder att min julkalender kör igång! Luckan kommer att öppnas varje dag kl 12 (Finsk tid). Det kommer att bli en blandning av mönster, recept, inspiration och pyssel. I omröstningen som jag hade önskades det främst amigurumi mönster. Tyvärr har inte tiden riktigt räckt till för att göra många mönster men en del blir det i alla fall. Ni får vänta med spänning och se vad det blir. Bilden nedan får gärna lånas ifall ni vill tipsa om kalendern. Och om ni gör något som jag tipsar om och bloggar om det ni gjort så lämna gärna en kommentar i respektive inlägg så får även andra se.
Gör du också en julkalender eller följer någon annans? Tipsa gärna!



3 kommentarer:

  1. Vad kul!! Denna ska jag absolut följa! :-)

    SvaraRadera
  2. Dejligt med en julekalender for voksne:)

    SvaraRadera
  3. Vilken bra idé! och så spännande med massa tips. Jag kommer tillbaka och kollar, definitivt!

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails