söndag 11 december 2011

Lucka 11: Gör-det-själv julklappar

Jag älskar julen och allt där till. En sak som jag allt mer har börjat ogilla med julen är dock hysterin med att köpa julklappar. Alla skall få saker och någon sak måste man köpa bara för att det hör till. Givetvis skall man ge klappar till nära och kära men jag föredrar att både ge och få klappar som har betydelse. Och exempel på sådant är förstås handgjorda klappar. Alla har förstås inte tid till det men då kan man alltid köpa hantverk gjorda av andra. Mitt mål i år är att försöka köpa klappar som är handgjorda och även jag har även köpt vissa klappar på loppis. Här kommer lite tips på relativt snabbjorda klappar till nära och kära. Jag tror det tar betydligt längre tid att gå och handla i julrusningen än vad det tar att göra vissa av dessa klappar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails