onsdag 27 januari 2010

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Jag hade en fin idé (som nu inte var min egen utan något som jag sett på nätet). Resultatet blev däremot inte alls som jag hade tänkt mig. Ibland blir det inte så. Man tänker att man ska göra en söt liten sak och så blir den mest skrämmande och inte det minsta söt! Nåja kanske på ett skrämmande sätt :D...
Jag misstänker att det är hans leende som gör att han ser lite skrämmande ut, eller vad tror ni?

Idag kom jag hem från mina föräldrar trots att tågen var sönder och en massa andra problem... Hemma är vi iallafall. Jag hade hela tre paket som väntade på mig här hemma! :D Nästan julafton för mig... Vad de innehöll visar jag en annan dag.

7 kommentarer:

  1. Jag tycker att den blev både söt och fin :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker också han blev söt, det är nog knapparna till ögon som gör att han ser lite skrämmande ut, men det är bara tufft :)

    SvaraRadera
  3. Han ser snarast bekymrad ut, inte skrämmande alls. Man vill ge honom en kram och låta honom lätta sitt hjärta! Söt i alla fall!

    SvaraRadera
  4. Lite ledsen kanske han är men inte skrämmande! Söt är han också!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jag tyckte han blev unik och gullig! ;D
    Du har fått en utmärkelse av mig för dina kreativa figurer. Du kan hämta den på min blogg;
    josiethedesigner.blogspot.com
    Ha det gott!
    Kram josie

    SvaraRadera
  6. Hej! Var inne och kommenterade din bild på sysidan och där såg jag länken hit till din blogg. Gud vilka fina saker du tillverkar! Ha en fin dag/ hälsningar Leni i skåneland

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails