måndag 25 januari 2010

Nackvärmare igen

Det är sällan jag virkar något åt mig själv. Men en nackvärmare behövde jag! Den är virkad i lite för tunt garn, den förra jag virkade tjockare garn blev nog snyggare men jag tog vad jag hade hemma . Eftersom jag har en blå rock med röda rutor så passar denna utmärkt till. Och så ville jag ha lite olika knappar... Jag måste flytta knapparna lite för att göra den lite spändare. Min pojkvän brukar fungera som smakråd ibland och han gillade inte alls knappen längst ned, men jag tycker nästan den är finast :). Lite tantig men ändå fin.





Jag har fått en till award :). Denna fick jag av Crochetra, en otroligt duktig virkare! Kolla in hennes blogg här. Jag skickar inte vidare awarden eftersom den redan gått runt hos de flesta bloggar jag läser.

Idag ska jag och Imma åka hem till mina föräldrar så det blir kanske lite tyst på bloggen. Ska försöka läsa inför en tenta men virka ska jag också göra och kanske lite smycken. Ha en bra vecka!

2 kommentarer:

  1. Mycket fint! Gillar att det är olika knappar, charmigt!

    SvaraRadera
  2. Visst är det lustigt att man gör så lite till en själv, jättefin krage i alla fall och knappen är inte alls tantig

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails