söndag 31 januari 2010

Koala

En liten business-man-koala har jag virkat under helgen. Det är bara portföljen som fattas så skulle han se ut som en trött och sliten business-koala.


I have crocheted this little business-man koala during the weekend.
If he had a briefcase he would look exaktly like a tired business-koala.


Efter en hel del blogg-funderande har jag kommit fram till att jag kommer att börja skriva mina inlägg också på engelska. För några veckor sedan började jag nämligen blogga i en skild blogg på engelska men jag hinner och orkar inte ha en helt skild blogg så det får bli en kompromiss. Visst jag har ju google-translate på min blogg men alla ni som har använt det vet hur värdelöst det är... Så detta kommer att bli mitt första inlägg som också är på engelska :).

I have been thinking a lot about about my blogging. I want to write in English also and did have a separate blog in English for a couple of weeks but it was to timeconsuming for me so I think this will be a good solution. :)

5 kommentarer:

  1. Hej du har en award att hämta hos mig.

    kramar Effie

    SvaraRadera
  2. jeg liker business-koalaen !
    og tenker det er greit naar du skriver paa svensk og paa engelsk; kann jeg oever min svensk !

    SvaraRadera
  3. åh jag älskar din koala! Supersöt :)

    SvaraRadera
  4. Han ser verkligen ut som en working man, supersöt

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails