fredag 29 januari 2010

Isbjörn kanske?

Den här lilla figuren har legat halvfärdig rätt länge han med. Garnet som jag virkat armar och ben med tog slut så han fick väldigt korta ben. Det är faran då man virkar med restgarn... Bilderna ser väldigt blå ut det beror på att programmet där jag brukar redigera mina foton inte fungerar och jag förstår mig inte riktigt på det program jag har på min dator. På tal om datorer så håller min dator på att lämna mig... :( snyft. Den ska skickas på reparation så vi får se hur det blir med inläggen inom den närmaste tiden. Som tur kan jag ju erövra sambons dator under dagarna då han jobbar.
Förresten finns många av mina virkade djur till salu på min Etsy nu. Jag kommer inte att lägga dem i min blog-shop längre utan där kommer bara att finns bara mönster och lite smycken. Mera mönster och smycken jobbar jag ständigt med :).
Min Etsy shop hittar du här.

Nu ska jag låta min dator vila innan den helt säger upp kontraktet :|
Ha en bra dag och en trevlig helg! Det är ju faktiskt fredag idag :)

1 kommentar:

  1. Hej! Tack för din kommentar :) Och vilka underbara saker du gör! Din etsyshop är ju jättefin. Jag har skaffat ett konto där, men så känns det ju som om man måste virka upp en hel del saker först.

    Roligt att hitta din blogg - jag lägger till den i min lista!

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails