lördag 9 januari 2010

Halvfärdig

Nu får jag väl bjuda på något halvfärdigt då jag inte hunnit få något klart på en tid. Detta är en halvfärdig beställning som jag håller på och virkar. Det var en intressant beställning och en riktig utmaning för mig att virka honom. Ännu ser han lite skrämmande ut men jag tror nog slutresultatet blir bra iallafall. Det är väl ett exempel på hur hemska halvfärdiga amigurumin kan se ut.
Någon som vet vem detta skall bli? Om inte så ska jag presentera honom inom de närmaste dagarna :)

Förresten har det gått riktigt bra på Etsy för mig hittills. 6 mönster har jag sålt där på en vecka, det är jag verkligt nöjd med! :) Lite nervös är jag om köparna gillar mina mönster... dom känns ju nästan som en del av en själv eftersom jag jobbat en hel del med dom och även själva figurerna.

Nu ska jag slänga mig i soffan och titta på film. Ha en trevlig kväll, eller natt börjar det nästan bli vid det här laget.

4 kommentarer:

  1. Verkar spännande , ska bli kul att se vad det blir, klart du ska vara stolt över dina mönster, du har ju lagt ett jättejobb och fina är dom

    SvaraRadera
  2. Det blir kul att se vad som komma skall... och grattis till att ha sålt dina egna mönster! Fru Inez

    SvaraRadera
  3. En gul och blå - vadå? Ingen aning, tog hjälp av 10-åringen men inte ens han kunde hjälpa mig. Vi får ge oss till tåls och se. Ett svenskt mumintroll kanske??? Kul att det funkar bra på Etsy. Jag ska ta mig i kragen och göra klart katten. Jag har fått tag på stora ögon nu, men jag måste måla dem själv.

    SvaraRadera

Kanske gillar du:

Related Posts with Thumbnails